Akosi sa nam mnozia barbary.
Inac, Aljen a Poiux, mali by ste si vymysliet nejaky vztah medzi Vašimi postavami, ako ste sa stretli ako dlho ste spolu.
Bolo by vhodne aby vsetci mali pribliznu predstavu aku ma jeho postava vztah k ostatným postavam.
Objasnim
NOVE PRAVIDLA, ktore som si vymyslel. Mozno su niektore dobre, mozno
miektore zle, ale ak nebudete zasadne proti, tak by som ich rad pouzil.
1. Body vôle
- kazda postava ma 4 body vôle na zaciatku hry. Ked ho pouzije, moze zopakovat 2x daný hod a zobrat si najlepsi výsledok.
Tieto body sa daju pouzit v hococom co sa da ovplivnit vôlou.
- ak postava uspeje v niecom velmi dolezitom pri com pozila bod vole, tak je sanca ze ziska tento bod spät
- ak hrac pouzije bod voly a uspeje, tak danu situaciu popisuje on, nie PJ, zalez vsak od okolnosti
2. Body strachu
- každý má nejakú mieru strachu pri ktorej zacne utekat
- miera strachu = 5 + Odl/2 + (4 ak je to bojovnik)
- miera strachu zacina na 3jke
- za rozne strasidelne veci Vam budu pribudat body strachu (napr. prichod noci +1, v stupenie do podzemia +1,atd).
Ak presiahnete svoju mieru strachu, tak sa Vasa postava zacne bat, zacnete mat postihy na vsetky hody. Postih je rovny rozdielu medzi
Vasou mierou strach a momentalnym poctom bodou strachu.
- ak presiahnete mieru strachu, hadzete si k6, ak padne 1, tak zacnete panicky utekat.
3. Body dôvery od CP
- v dobrodruzstve je vela rozhovotou a chcel so ich nejako zdoraznit
- kazda Cp by mala nejaku uroven dôvery voci Vam. Tato uroven by stupala a klesala podla toho co jej poviete, co pre nu urobite,
alebo co urobite pre jej okolie, atd, atd.
- tato uroven by sa pohybovala od cca -5 do +10. Tulakov ako ste Vy, ludia nemaju radi, takze by ste vecsinov zacinali na urovni
okolo +1.
- ked dosiahnete stupen +5 dovery, tak si mozete hodit k6, ak sucet hodu + stupen bude aspon 11, tak sa CPcky mozete
spytat na nieco tajne alebo inak dolezite. Ak hodite menej, tak jej dovera klesne o 1, ak hodite 11 a viac, tak Vám odpovie.
4. Rotujúci hovorca
- hovorca bude ten, co bude v mene celej druziny hovorit s CPckami
- tato funkcia bude rotovat medzi hracmi, kazde dva rozhovory.
- ostatni mozu tiez zasahovat do rozhovoru, ale len prostrednictvom hovorcu, mozu teda radit hovorcovi co ma povedat, v extremnych
pripadoch mozu zasiahnut aj priamo.
Ak niecomu nerozumiete, mozete sa spytat. Niektore pravidla su trochu experimenty, ak by neboli dobre tak, ich zrusim
EDIT:
KUZLApre kuzelnikov:
- povolene su vsetky kuzla z pravidiel pre zaciatocnikov okrem:
Magov velky mix
Zenerova karta
Neb ovocie
- kuzlo Hyperpriestor bude fungovat inak: bude sa volat Premiestnenie a ma dosah len 15 m, a stoji nie 4(6) ale 2(3)
- kuzla z pravidiel pre Pokrocilich a Expertov budem schvalovat individualne.
- jednoznacne chcem odporucit kuzlo „Tienove blesky“, pravdepodobne ho aj trochu vylepsim aby bolo dost atraktivne
-
Dôlezita poznamka o utocnych kuzlach: všetky utocne zraňujúce kuzla sú pokladané za čiernu mágiu! Ak niekto zisti ze
taketo kuzlo mas, tak pojdes do vezenie, ak takymto kuzlom niekoho zranis, tak Ta upalia na hranici. Z tohto dovodu moze mat Vasa
postava len jedno, max. dve utocne kuzla ktore zranuju. O tomto kuzle ostatne postavy nebudu vediet, lebo si ho pravdepodobne
nikdy nepouzil
- utocne zraňujúce kuzla dokaze postava pouzit iba vtedy, ked cíti strach alebo nenávist, inak ma malu sancu uspech ze
ho vykuzlite