HuSä
http://www.annun.sk/

[Wushu] vs. zaner a setting
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=3&t=5761
Stránka 1 z 2

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 10:54 ]
Predmet príspevku:  [Wushu] vs. zaner a setting

no... ale nie je oboznameny s typickymi 'falloutovymi prvkami'. myslim ze by sme mali nezhodu v zanri. a to si vo wushu nemozeme dovolit.

Autor:  Peekay [ Št. 07. Feb 2008, 11:04 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
no... ale nie je oboznameny s typickymi 'falloutovymi prvkami'. myslim ze by sme mali nezhodu v zanri. a to si vo wushu nemozeme dovolit.


Podla mna to prilis riesis. Ked poviem, ze "svet na konci druheho tisicrocia znica nuklearna vojna, ludia sa schovali do podzemnych bunkrov z 50tych rokov a kto ostal hore, je zmutovany", tak to celkom dobre vystihuje, nie?

A ked tam niekto zadeli dajme tomu uprostred puste spadnutu vesmirnu stanicu... who cares? Ocakavas snad, ze ta pride kontrolovat Falloutouva inkvizicia? Preboha, ved idete hrat preto, aby ste sa zabavili, nie?

(ak som nepochopil vase zamery a idete hrat ultra-imerzionisticky-simulacionisticke, tvrdo-sa-falloutoveho-kanonu-drziace wushu, tak pardon. Na druhu stranu, potom neviem, preco hrate Wushu, kedze Fallout je kadeco, ale zbesilo, kinematicky akcny prilis nie)

Nehovoriac o tom, ze vo Wushu si "mozes dovolit" uplne vsetko, vratane hrania cervikov, ktori sa biju o jadierka zhniteho jablcka.

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 11:11 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
Ocakavas snad, ze ta pride kontrolovat Falloutouva inkvizicia?

ano. Fallout Inquisition = will, ozzy  :P

Citácia:
Na druhu stranu, potom neviem, preco hrate Wushu, kedze Fallout je kadeco, ale zbesilo, kinematicky akcny prilis nie

ziadne nase Wushu doteraz nebolo zbesilo akcne. to ze Wushu je vhodne len na akcne hry je bezna mylna predstava.


mozme hrat v postapo svete ale nesmieme si povedata ze je to svet fallout, pretoze keby tam povedzme alef zacal davat nejake prvky do falloutu sa nehodiace, tak by to nas falloutuznalych vyrusovalo . (to sa stalo pri mad max hre, tam som mad maxa poznal len ja)
vo wushu je prakticky nutne aby mali vsetci zucastneni rovnaku predstavu o tom co sa hra. ci uz zaner alebo setting.

Autor:  Aljen [ Št. 07. Feb 2008, 11:25 ]
Predmet príspevku: 

takze ak povieme ze postapo svet, pricom ti co vedia o Falloute pridaju prvky falloutu a ti co nie daju svoj pohlad na postapo svet tak to bude ok nie?
Staci ked povieme ze to NIE JE fallout svet, ale len postapo svet ponasajuci sa na fallout?

Autor:  Peekay [ Št. 07. Feb 2008, 11:28 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
vo wushu je prakticky nutne aby mali vsetci zucastneni rovnaku predstavu o tom co sa hra. ci uz zaner alebo setting.


S tymto 100% nesuhlasim. V PtAckach dajme tomu, kedze ide o hru z definicie stredne dlheho trvania... ale specialne Wushu so svojou inherentnou one-shotovistou a divoko dynamickym vytvaranim prostredia, not really.

Plus, taketo divoke brainstormy, mindmeldy a improvizacie vacsinou daju ovela zaujimavejsie vysledky ako ked sa na zaciatku rigorozne dohodne, a potom sa budu ludia navzajom strazit, vetovat a podobne. But, I guess it all falls back to your definition of "fun" ;)

(uz som ticho - vo vasej hre nebudem, aj tak tu vlastne nemam co robit :lol: )

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 11:29 ]
Predmet príspevku: 

ono ide o to ze ked nieco nazves tak tomu mas okamzite asociacie a ocakvas urcite typicke prvky a naopak ine prvky  ti tam vadia.

napriklad aby sme sa tomuto vyhli, mozeme to postapo zasadit do europy a okamzite mozeme povedat ze sice je to fallout ale na druhej strane ktora moze vyzerat podobne ale aj uplne inak takze okamzite mame vacsiu slobodu vkladania novych prvkov. a nikomu to nebude vadit.

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 11:32 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
S tymto 100% nesuhlasim. .


tak to mas na wushu razantne iny nazor nez ma vasina ludi. vratane jeho autora:
Citácia:
Of course, not every Detail is appropriate to every game. That's why GMs and players have the right to veto any Detail that rubs them the wrong way. To make this work, it's important to agree on the tone and style you want for your game before you start playing. (I usually reference a few of the movies I'm trying to emulate and make sure all my players have seen at least one or two of them.)

Autor:  Peekay [ Št. 07. Feb 2008, 11:35 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
ono ide o to ze ked nieco nazves tak tomu mas okamzite asociacie a ocakvas urcite typicke prvky a naopak ine prvky  ti tam vadia.


A nie je ovela viac cool pouzivat farbiste, zaujimave opisy, ako z lenivosti sklzavat do pouzivania "termini technici", ktore so sebou nesu (v mysli znalca) zatazujuce konotacie?

(kriste na nebi, to zasa bola veta... triedna by som mnou prerazila stenu, keby toto videla :D)

Autor:  Will [ Št. 07. Feb 2008, 11:36 ]
Predmet príspevku: 

Preto som sa este pytal na to Jericho. Vseobecne post apo ako ho popisal PK tiez nerobi problem ale priamo Fallout ma svoje specifika. ktore je lepsie poznat pre Falloutovu hru. Druha vec je specificka atmosfera toho chodenia po znamom svete "po" ktoru sa podarilo celkom vystihnut v Jerichu a proste atmosferu je lepsie ked si vsetci ficime na rovnakej konkretnej vlne nez vseobecne post-apo.

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 11:38 ]
Predmet príspevku: 

Peekay: prave preto vravim ze by sme nemali emulovat fallout, pretoze tie konotacie sa nebudu objavovat v hlavach vsetkych zucastnenych. ak si dame vacsiu slobodu tak nas tento presny setting nebude v popisoch obmedzovat.

osobne by som si ale niekedy rad zahral hc-fallout hru s fallout geekmi :)

Autor:  Peekay [ Št. 07. Feb 2008, 11:41 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
tak to mas na wushu razantne iny nazor nez ma vasina ludi. vratane jeho autora:
Citácia:
Of course, not every Detail is appropriate to every game. That's why GMs and players have the right to veto any Detail that rubs them the wrong way. To make this work, it's important to agree on the tone and style you want for your game before you start playing. (I usually reference a few of the movies I'm trying to emulate and make sure all my players have seen at least one or two of them.)


Nie, nemam. "Tone & style" a "obsessively detailed setting" su dve rozlicne veci.

Precitaj si ten citat poriadne a zistis, ze chlapik nevravi "poviem film a ak ho vsetci nepoznaju naspamat, nie je sa o com bavit". Nie - on hovori "poviem niekolko filmov, z ktorych kazdy videl aspon nieco, a to nam da baseline, z ktorej sa dalej hybeme".

On proste hovori o tom, ze ked si ako baseline zadelime "First Knight", "Excalibur" a "Merlin", tak je uplne v poriadku vetovat pristavajuci lietajuci tanier. A zasa ak si ako baseline zadelime "The Usual Suspects", "Snatch" a "Lock, Stock & Two Smoking Barrels", magicka hmla, po ktorej sa da prejst z jednej strechy na druhu tiez nebude ok.

Corvus napísal:
osobne by som si ale niekedy rad zahral hc-fallout hru s fallout geekmi :)


Fallout PnP sa mi v tom pripade zda byt omnoho vhodnejsi ako Wushu, sa priznam ;)

Autor:  alef0 [ Št. 07. Feb 2008, 11:42 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
Plus, taketo divoke brainstormy, mindmeldy a improvizacie vacsinou daju ovela zaujimavejsie vysledky ako ked sa na zaciatku rigorozne dohodne, a potom sa budu ludia navzajom strazit, vetovat a podobne.

S vetovanim nikdy problem nebol. S prilisnym (ne)dodrziavanim kanonu tiez problem nebol. Cize mam pocit, ze sa tu debati mudro, ale o niecom, co netreba riesit.

S dodrziavanim kanonu moze byt akurat problem v tom, ked niekto ocakava Fallout a dostane nieco, co Falloutom celkom nie je a potom moze byt sklamany. Resp. v tom, ked nie vsetci vedia, co si pod slovom Fallout maju predstavit.

(Ja si predstavujem atmosferu a naladu 50 rokov vo vyprahnutej pustine, zriedkavi divni mutanti, a vela dvojhlavych krav.)

Ale opat vravim, s tym problem v hrani nikdy nebol, tak nemyslim, ze si ho treba vymysliet.

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 11:47 ]
Predmet príspevku: 

Peekay: ale ved ty so mnou suhlasis ;) z toho dovodu nechcem teraz hrat presny fallout setting ale nieco len podobne.

keby chceme hrat forgotten realms a niekto zacne hovorit ze (tresnem) vo waterdeepe vladnu elfski magovia, tak by to okamzite zacalo tych co vedia ze to tak nie je vyrusovat. ale keby sme vsetci FR freaci tak sa toto jednoducho nestane a kludne mozeme hrat aj takyto presny setting a bude nas to bavit.

Autor:  Will [ Št. 07. Feb 2008, 11:49 ]
Predmet príspevku: 

Nejde o striktne dorziavanie kanonu ale nuansy settingu ktore daju vediet ze hrame Fallout (napr. Brahminy, zmienka o power armore). Ja osobne ny som sa nerad drzal linie a v pribehu ideme skumat nieco niekam sa to ani neda pretoze veci preskumane v hre uz boli preskumane v hre ;)

A ste OT, Alef Fallout nehral, nepozna takze ideme hrat nieco ine end of debate :)

Autor:  Corvus [ Št. 07. Feb 2008, 11:54 ]
Predmet príspevku: 

Will napísal:
Nejde o striktne dorziavanie kanonu ale nuansy settingu ktore daju vediet ze hrame Fallout (napr. Brahminy, zmienka o power armore).


hej a tieto nam alef nebude vediet davat. a ked ty spomenies power armor tak alef bude mat s velkou pravdepodobnostou uplne inu predstavu nez my.

Citácia:
Ja osobne ny som sa nerad drzal linie a v pribehu ideme skumat nieco niekam sa to ani neda pretoze veci preskumane v hre uz boli preskumane v hre

ja som mal v plane hrat davnejsie kratku kampan za tych new california rangers a casovo by to bolo medzi F1 a F2. cize navstevovali by sa podobne lokacie ale vyzerali by trochu inak nez v oboch hrach.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/